אהוב, חזור אלי

קראתי לאבי
אמרתי לו: אבא, שנה את שמי!
השם שאני נושא עכשיו מטונף כולו
בוז קלון פחד ואשמה

הוא אמר: כלאתי אותך בגוף הזה
כסוג של נסיון
בידך לעשות בו מלחמה
או לחילופין להעלות חיוך על פני אשה

אז תן לי להתחיל מחדש, התחננתי
אנא תן לי להתחיל שוב
אני רוצה הפעם פנים ללא דופי
אני רוצה שלווה לנפש ולגוף

מעולם לא הפנתי ראשי הצידה, הוא אמר
מעולם לא עזבתיך
זה אתה שבנית את המקדש
זה אתה שהסתרת את פניי

מי יתן ורוח השיר הזה
תעלה ותבוא זכה וחפשייה
שתהא מגן בעדך
מפני הרובץ לפתחך


(על פי שירו של לאונרד כהן – Lover Lover Lover)

1 Response to “אהוב, חזור אלי”



להשאיר תגובה

כל הרשומות בבלוג

הכנס את כתובת הדוא"ל שלך לקבלת עדכונים


