אולי תשלחו לי משהו לקרוא

סיפור, שיר, ראיון,
תמליל של שיחת טלפון,
ברושור של "מפלגת המרכז",
רשימת הרכיבים של "מיץ-פז",
ביקורת אמנות מחתרתית,
או אם אפשר איזו סקירה כלכלית.

שילחו לי משהו לקרוא,
אפילו את פרשת יתרו,
את רשימת המועמדים לפרס אופיר,
את הוראות ההפעלה של הממיר,
כתבי יד של לאה גולדברג,
הספח בתעודת הזהות של נעם סולברג.

עשו מעשה, היו חברים,
אולי תשלחו לי משהו לקרוא –
משעמם פה טילים.

2 Responses to “אולי תשלחו לי משהו לקרוא”


  1. 1 דרור מאי 28, 2012 ב- 2:31 PM

    לא חסרים אנשים מאחורי המקלדת שירשמו לך מרשם לקריאה …

  2. 2 Mr. Fish מאי 29, 2012 ב- 12:45 AM

    Milk, Sugar, Cocoa butter, Cocoa mass, Vegetable at, Emulsifier (E442), Flavourings, Dusted raisins (18%), Almonds (7%).

    מוזר לי שלא מצאתי במקרר משהו עם רכיבים מעניינים יותר.


להשאיר תגובה

כל הרשומות בבלוג

הכנס את כתובת הדוא"ל שלך לקבלת עדכונים


